Zde uvádíme pár odkazů, kde naleznete různé testy námi prodávaných pneumatik:
Výsledek testů zimních pneumatik pro rok 2018
Výsledek testů letních pneumatik pro rok 2018 (PDF)
Výsledek testů zimních pneumatik pro rok 2017 (velký přehled)
Výsledek testů zimních pneumatik pro rok 2017
Výsledek testů zimních pneumatik pro rok 2017
Výsledek testů letních pneumatik pro rok 2017 (SUV)
Výsledek testů letních pneumatik pro rok 2017
Výsledek testů letních pneumatik pro rok 2017
Výsledek testů letních pneumatik pro rok 2017
Výsledek testů zimních pneumatik pro rok 2016
Výsledek testů zimních pneumatik pro rok 2016
Výsledek testů zimních pneumatik pro rok 2015
Výsledek testů letních pneumatik pro rok 2015
Výsledek testů zimních pneumatik pro rok 2014
Výsledek testů letních pneumatik pro rok 2014
Výsledek testů zimních pneumatik 2013
Výsledek testu leních pneumatik - velké shrnutí
Výsledek testu letních pneu SUV 2013
Výsledek testů letních pneumatik 2013
Výsledky testů letních pneumatik 2013
Výsledky testů letních pneumatik 2013
Výsledky testů letních pneumatik 2012
Výsledek testů zimních pneumatik 2011
Výsledek testů zimních pneumatik 2011
Zdroje: časopis AutoTip, ACE, ADAC a AutoBild
Již ve výrobním závodě jsou pneumatiky testovány sérií zkoušek zaměřených na kontrolu přesnosti jejich výroby, pomocí kterých jsou zjištěny případné nepřesnosti a výrobní vady. Ale i po bezchybném splnění všech kontrol a zkoušek ve výrobním stádiu není ještě zaručeno excelentní chování pneumatik po obutí na disky automobilu. Nejvhodnějším způsobem pro zjišťování kvalit a schopností pneumatiky jsou zkoušky, chcete-li testy v podmínkách jejího budoucího využití. Tyto zkoušky nazýváme souhrnně silniční zkoušky. Existuje řada metod pro provádění silničních zkoušek/testů. Každou z nich ovlivňuje řada faktorů, jejichž změna může negativně ovlivnit přesnost naměřených výsledků. Mezi takovéto faktory patří např. vliv lidského faktoru, teplota vzduchu a vozovky, stav povrchu vozovky, působení povětrnostních podmínek, typ zkušebního vozidla, zatížení pneumatik nebo geografický tvar povrchu zkušební trati. Aby došlo k eliminaci působení většiny faktorů na výsledky zkoušek, provádí se tzv. porovnávací zkoušky, které jsou prováděny na speciálně vybudovaných zkušebních drahách (polygonech), nebo v běžném provozu za použití jednoho typu zkušebního vozidla řízeného vyškolenými řidiči.
AUTO - PNEU SERVIS GOLEM
Vídeňská 89, Brno (mapa)
Tel.: 603 316 755
Tel./fax: 543 213 036
Provozní doba:
Pondělí - Pátek: 8:00 - 17:00
Tento servis je expert na monitorování
tlaku v pneumatikách TPMS
Provádíme montáž centrálního zamykání s D.O.
na všechny vozy již od 1999,- Kč
(včetně zařízení - jednotek)